loading...
فایل های صوتی عبارات تاکیدی مثبت
احسان باوقار بازدید : 137 یکشنبه 01 اسفند 1395 نظرات (0)
با درود
خیلی ها میپرسن که چرا وقتی از عبارات تاکیدی مثبت استفاده می کنیم و یا از فایل های صوتی ، بعد از مدتی نتیجه ای نمیگیریم؟!
خوب در جواب این دسته از دوستان باید بگم که همه چیز از باور و ایمان شما سر چشمه میگیرد ، یعنی این باورها و ایمان شما هستند که به خواسته های شما انرژی و محرک می دهند ، ماشینی را تصور کنید که بسیار شیک و مدل بالاست و دارای آپشن های بسیار زیادیست و همینطور سرعت و شتاب بسیار بالایی دارد ، اما آیا این ماشین بدون بنزین ارزشی دارد؟!! آیا تا بنزین در باک این ماشین نباشد میتوان از امکانات این ماشین بیشترین بهره را برد؟ خیر چون بنزین لازمه حرکت این ماشین است و باور همان حکم بنزین در ماشین را دارد و شما با باورهای خود زندگی خود را می سازید ، اگر همین الان من به شما بگویم که آسمان سبز است! به من میخندین و شاید هم به من خرده بگیرید و بگویید که این حرف کاملا غلط است ، چرا؟!!
چون شما به این باور رسیده اید که آسمان آبی است و هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را از این باور و ایمان منصرف کند!
بله دوست من باور یعنی همین! اگر می خواهی خوشبخت شوی ، با تمام وجودت باور کن که همین حالا و در همین لحظه واقعا خوشبختی و با تمام وجودت خوشبختی را لمس کن و احساس خوشبختی کن حتی اگر واقعا این طور نباشد ، زیرا کائنات زود باور است و احساس تو را سریعا باور کرده و آن را اجرا می کند.
باور کن که ثروتمندی
باور کن که سلامتی
باور کن که عاشقی
بله دوست من باور باور باور 
پس از همین امروز با تمام وجودت خواسته هایت را باور کن و آن را فریاد بزن ، هیچ کس جلو دار تو نیست!

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اعتماد به نفس

    شادی


    کسب و کار

    کدهای اختصاصی

    آمارگیر وبلاگ

    پشتیبانی

    ثروت


    سلامتی
    خواسته ها